
--年--月--日 --:--


ぶたさん最新ニュース:12月18日

2009年12月19日 00:35

12-18-09: We are receiving wonderful pictures of holiday ornaments and will post them here but if you want to see the final product next week, join Jeremy's fan page on Facebook. He is almost at 1,000 fans.

素晴らしいクリスマスのオーナメントの写真が届いています。来週の完成品が見たい方は、ジェレミーのフェイスブックに参加してください。ファンの人数はもうすぐ1000人です。


Next week is Christmas and Jeremy will be coming back to Colorado, but only for 72 hours. This is the last big push before Spokane, which is now only 25 days away. It is difficult to believe that the time has gone that fast. It seems like only yesterday that Jeremy was moving to Detroit to train with Yuka and Jason. Now, all the work and preparation is only days away from being presented at the US National Championships.

来週はクリスマスです。ジェレミーはコロラドに帰ってきますが、たったの72時間です。これは、25日後に迫ったスポケーン(Minori注:全米選手権開催地)への大きな力となるでしょう。時間がこんなに早く過ぎるなんて信じられません。ジェレミーが有香とジェイソンと練習するためにデトロイトへ移ったのが昨日のようです。全米選手権へ向けて練習できる期間はあと少しです。


Many of you don't know, but "Bobby" the puppet mascot, came from Spokane. He will be returning home and will be with us to cheer Jeremy on. Watch for him in upcoming blogs as he prepares for his return adventure.

あまり知られていませんが、マスコットのボビーはスポケーンからやってきました。彼は故郷に戻り、私たちと一緒にジェレミーを応援します。彼の冒険をブログでチェックしてくださいね。


By the way, the Pig Hat is from Spokane, too. Jeremy's sister, Gwen, has made it her trademark. You've seen her in it at every competition she has attended with Jeremy. Spokane will be no different!

ところで、ぶたさん帽子もスポケーンからやってきました。ジェレミーの姉、グウェンが彼女のトレードマークにしています。ジェレミーの試合会場で、それを被った彼女を見たことでしょう。スポケーンでも見られますよ!



3日間しかコロラドにいられないんですね。クリスマス休暇中でも練習に励むその努力が、きっと大きな成果に結び付くと信じています!!

※↓ひとつ下の翻訳、修正しました。


コメント

  1. きりん | URL | -

    holidays

    クリスマス休暇♪

    ママさんの手料理と家族の団欒、気の置けない時を過ごして、
    緊張を緩めてリフレッシュしたら、きっとリエナジー!:D

    なにか目標のために家族から離れているときは、
    帰省休暇って日数は短くってもすっごくリラックスします。
    そういうときはかえって短いオフのほうが☆
    ガス抜きできればいいから。

    ご家族のお気持ちもJeremyのストレスもわかるような気がします。

    Enjoy Christmas holidays♪


    Minoriさん
    いつも更新お疲れ様です & ありがとうございます。

  2. Minori | URL | ADFt6C5g

    きりんさん

    嬉しいお言葉ありがとうございますv-291
    ジェレミーとご家族のみなさんが、素敵な休暇を過ごせるといいですねv-352

コメントの投稿

(コメント編集・削除に必要)
(管理者にだけ表示を許可する)

トラックバック

この記事のトラックバックURL
http://jeremypigscanfly.blog104.fc2.com/tb.php/24-0bfa8c83
この記事へのトラックバック


最新記事


