
--年--月--日 --:--


フェイスブック:4月20日

2010年04月20日 21:28

Love Providence! Great city and wonderful people. Great day off. Haircuts and dinner with friends at Whole Foods. Off to Bridgeport tomorrow morning and the first show that will have family there :) White House on Wednesday, and NO it IS the president's house, not Charlie's house lol!!! Night everyone!

プロビデンス大好き!素晴らしい人たちが住んでる大都市だよ。最高の休日だったな。髪を切って、ホールフーズで友達とディナーを食べたんだ。明日の朝ブリッジポートに向けて出発するよ、家族が来る初めてのショーなんだ。:)
ホワイトハウスは水曜日に行くよ。もちろん大統領の家だよ、チャーリーの家じゃないよ(笑)!!!みんなおやすみ!




ホワイトハウスに、アメリカ代表のオリンピアンたちが招かれたそうです。写真や動画で、様子が見られるといいですね!



コメント

    コメントの投稿

    (コメント編集・削除に必要)
    (管理者にだけ表示を許可する)

    トラックバック

    この記事のトラックバックURL
    http://jeremypigscanfly.blog104.fc2.com/tb.php/278-7e62c7c8
    この記事へのトラックバック


    最新記事


