
--年--月--日 --:--


アイスネットワーク「アボット氏ワシントンへ行く」④

2010年06月04日 23:19

It was at this point that I realized how invaluable this experience was. I have never been star struck before, but to get to meet the leader of our nation, and to be a part of the history he has made, was the most humbling experience.

自分がかけがえのない経験をしているんだって実感したのはこの時だった。僕は有名人に心を奪われることなんてなかったのに、自分たちの国のリーダーに会って、彼が作ってきた歴史の一部になれたことは、今までで一番おそれ多い経験だと思ったよ。


After our visit to the White House, we all went on to the Senate building for another reception (one that we actually got to attend this time). To be in these places that so few people get to see was truly amazing.

ホワイトハウス訪問のあと、僕たちはみんな、他のレセプションのために上院ビルに行った(もともと、これに出席することになってたんだよ)。こういった場所で、めったに見られないものを見るっていうのは本当に素晴らしいね。


This trip was definitely an experience that I will keep with me for life. I am so glad that I did not give into my cynicism and decide to sleep through the event!

この旅は、間違いなく僕の生涯の思い出になったよ。自分の皮肉根性に負けて、一日中寝てたりしないで本当によかったなぁ!


こちらの記事の最後の部分です。貴重な経験ができて本当によかったですよね!



コメント

    コメントの投稿

    (コメント編集・削除に必要)
    (管理者にだけ表示を許可する)


    最新記事


