スポンサーサイト

--年--月--日 --:--


11月27日②&28日①

2010年11月28日 23:40

Off to Manhattan! Don't forget to watch me on the Today Show and Pandora Unforgettable Moment on Ice this Sunday!

マンハッタンに行くよ!日曜日、Today ShowとPandora Unforgettable Moment on Iceで僕を見るのを忘れないでね!


On my way to the city where trouble will inevitably follow! Who's in? Lol

トラブルが避けられない街へ行くところだよ!誰か一緒に行く?(笑)


Now it's time to play good news bad news. Bad: no GPF for me! Good: now I can get my skates fixed and come back with a vengeance! Bring it!

良いニュースと悪いニュースの時間だよ。悪い:僕はGPファイナルに出られない! 良い:今は靴の調整をして、華々しく復活を遂げられるんだ!かかってこい!


Sad I will not be in Beijing! I am excited to have a good chunk of time to dedicate to nothing but training for the first time this season!

北京に行けないのは悲しいなあ!でも今シーズン初めて、トレーニングだけに打ち込むまとまった時間が取れるのはすごく嬉しいよ!


All I do on flights is sleep or tweet... So anyone have any questions for me?

フライト中に僕がやることと言えば、寝るかつぶやくか…誰か僕に質問あるかな?


そして質問タイムが始まりました(笑)続きはまた後ほどアップします。





コメント

    コメントの投稿

    (コメント編集・削除に必要)
    (管理者にだけ表示を許可する)


    最新記事


