スポンサーサイト

--年--月--日 --:--


"PAPER"記事①

2010年01月03日 18:18

フェイスブックで紹介されていた、PAPERというデトロイトの雑誌の記事です。

元の記事はこちら

まずは前半だけ^^;


Jeremy Abbott, U.S. men's figure skating champion, laced up his first pair of skates at 2-years-old, and now, at 24, he has his eyes set on competing in the Olympic Games in Vancouver, Canada, this February.

全米フィギュアスケートチャンピオンのジェレミー・アボットは、2歳で初めてスケート靴を履き、そして24歳の今、彼の眼は来たる2月に開かれるオリンピック出場を見据えています。


"When I was 4-years-old, my mom took me to an ice show and I saw 1980 Olympic champion Robin Cousins perform," he said. "I was so mesmerized by what he could do on ice. Ever since that moment, there's been no looking back."

「4歳のときに、母にアイスショーに連れて行ってもらい、1980年のオリンピックチャンピオン、ロビン・カズンズの演技を見ました。」と彼は言いました。「彼が氷上でしていることに本当に魅了されました。その瞬間から、後ろを振り返ったことはありません。」


Born and raised in Colorado, Abbott has always had a talent and passion for figure skating, and his family has always supported him.

コロラドで生まれ育ち、アボットはいつもフィギュアスケートへの才能と情熱を持っていました。そして、家族はいつも彼を支えました。


"I get a lot of inspiration from my family," he said. "They uprooted their lives so I could continue to train. My parents are my biggest fans, and my sister is a huge, huge support."


「家族からたくさんの励ましを受けました。」彼は言います。「彼らは生活の場所を変えました。だから僕はトレーニングを続けられたのです。両親は僕の1番のファンです、そして姉は大きな大きな支えです。」



後半はしばらくお待ちください。

※ランキング、2位です!クリックして下さったみなさま、どうもありがとうございます!!!


コメント

    コメントの投稿

    (コメント編集・削除に必要)
    (管理者にだけ表示を許可する)

    トラックバック

    この記事のトラックバックURL
    http://jeremypigscanfly.blog104.fc2.com/tb.php/69-c2653969
    この記事へのトラックバック


    最新記事


