スポンサーサイト

--年--月--日 --:--


ぶたさんニュース:1月1日

2010年01月04日 14:48

01-01-10 (wow THAT'S confusing!):We have already received artwork and notes from many fans and we will start posting them here. The question has come up: Do you HAVE to do artwork or photos? NO!! Just sending a good luck note is FINE!! We put everything in The Book, so send a short note, a long letter - whatever you want! We will include it.

01-01-10(ワオ、混乱するね!):多くのファンからのアートワークとメッセージを受け取りました。これからここに掲載します。このような質問がありました:アートワークか写真でなくてはいけませんか?→いいえ!!グッドラックのメッセージだけでも十分です!!私たちは全てを応援ブックに載せます。ですから、短いメッセージ、長いお手紙―何でもあなたのお望みのものを送ってください!私たちはそれを載せます。


Over on Facebook and on Twitter, Jeremy started something that has now taken off. He posted about how wonderful his fans are and that he should form a peaceful army. Since his thing is flying pigs, he thought it should be an air force. That turned into this:

フェイスブックとツイッターで、ジェレミーはあるものを始めました。彼は、彼のファンがいかに素晴らしいか、そして平和な軍隊を作るべきだということを投稿しました。彼と言えば空飛ぶ豚ですから、彼は空軍にするべきだと思いました。そしてこれができました:

ぶたさんサイトに"Jer-force"のアートワークがあります。
こちら(少し下にスクロールさせて下さい)



Created by an anonymous fan who sent it to PCF, it has started a whole new craze as we get ready to head to Spokane in 10 days. Now, Jeremy has the Jer Force! All of you are members :D.

匿名のファンが作って送ってくれました。スポケーンが10日後に迫ってきたのに合わせて、これも大いに流行しています。今、ジェレミーには"Jer Force"がいます!皆さん全員がメンバーです:D


Training has been very intense as Jeremy prepares for US Nationals. He stayed in Detroit for New Years Eve and spent it with some skating friends. Now, it's time to kick into high gear. Things may be a bit quiet as far as news goes, but we will post it when we have information to share.

ジェレミーは全米選手権に向けて準備をしていますので、トレーニングは非常に激しくなっています。大晦日、彼はデトロイトでスケーターの友達と過ごしました。さあ、いよいよ正念場です。ニュースが出てくるまでは少し静かになるかもしれません。しかし、皆さんと共有できる情報がある時には、ここに掲載します。


Jer-force、ジェレミーもぶたさんもかなりお気に入りみたいですね!スポケーンではJer-forceバナーが見られるかもしれませんね。

※ブログランキング、スポーツカテゴリでも7位になりました!クリックして下さるみなさまのおかげです。どうもありがとうございます!



コメント

    コメントの投稿

    (コメント編集・削除に必要)
    (管理者にだけ表示を許可する)

    トラックバック

    この記事のトラックバックURL
    http://jeremypigscanfly.blog104.fc2.com/tb.php/73-167b5ad7
    この記事へのトラックバック


    最新記事


